Promo icon

100% εγγύηση ικανοποίησης

Promo icon

Ταχεία παράδοση εντός 4-5 εργάσιμων ημερών

Promo icon

Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 50 €!

Promo icon

Πολιτική επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών

Promo icon

Ύψιστα πρότυπα ποιότητας

Promo icon

100% εγγύηση ικανοποίησης

Promo icon

Ταχεία παράδοση εντός 4-5 εργάσιμων ημερών

Promo icon

Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 50 €!

Promo icon

Πολιτική επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών

Promo icon

Ύψιστα πρότυπα ποιότητας

Όροι χρήσης

1. Γενικές πληροφορίες

Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις συντάσσονται σύμφωνα με τους κανονισμούς στον τομέα της προστασίας του καταναλωτή, βάσει των συστάσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Σλοβενίας και των διεθνών κωδίκων για τις διαδικτυακές και ηλεκτρονικές επιχειρήσεις.

Ο ιστότοπος είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου ο Πωλητής Nutrisslim d.o.o. Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, SI-Slovenia/Σλοβενία, αριθμός φορολογικού μητρώου: GB361629785 (εφεξής “Πωλητής”) προσφέρει τα προϊόντα του και οι αγοραστές τα αγοράζουν.

Με την παραγγελία ενός μεμονωμένου προϊόντος ή αγαθών από τον Πωλητή από τον αγοραστή, δημιουργείται μεταξύ τους μια σχέση υποχρέωσης. Όλες οι διαφορές που προκύπτουν από αυτή τη νομική σχέση (όπως λόγω της αλήθειας των πληροφοριών του χρήστη, του περιεχομένου της προσφοράς, του αντικειμένου και της τιμής της προσφοράς κ.λπ.) επιλύονται αποκλειστικά μεταξύ του Πωλητή και του αγοραστή. Ο Πωλητής και οι αγοραστές του δικτυακού τόπου αποδέχονται τη μέθοδο συναλλαγής, η οποία είναι ειδική για το Διαδίκτυο και είναι σε κάποιο βαθμό ανώνυμη.

Κατά την εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο επισκέπτης λαμβάνει ένα όνομα χρήστη, το οποίο είναι το ίδιο με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, και έναν κωδικό πρόσβασης χρήστη, τον οποίο ορίζει ο ίδιος ο χρήστης. Το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασης του χρήστη προσδιορίζονται με σαφήνεια και συνδέονται με τα δεδομένα που έχουν εισαχθεί. Με την εγγραφή του, ο επισκέπτης επιβεβαιώνει και εγγυάται ότι είναι ενήλικος, με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα. Με την εγγραφή του, ο επισκέπτης γίνεται χρήστης και αποκτά το δικαίωμα αγοράς. Με την αγορά ενός προϊόντος, ο χρήστης γίνεται πελάτης.

Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις καθορίζουν τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του επισκέπτη, του χρήστη και του αγοραστή, καθώς και την επιχειρηματική σχέση μεταξύ του φορέα εκμετάλλευσης, του Πωλητή και του χρήστη ως αγοραστή προϊόντων από την προσφορά του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Πάροχος και διεύθυνση του παρόχου: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o, Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, SI-Slovenia; Εγγεγραμμένη στο Περιφερειακό Δικαστήριο της Λιουμπλιάνα, SI-Σλοβενία, με αριθμό 2010/9888.

Η εταιρεία είναι υπόχρεη στην καταβολή του φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ).

Αριθμός ΦΠΑ: GB361629785

Αριθμός μητρώου: 3711676000

Στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή:

2. Διαθεσιμότητα πληροφοριών

Ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να έχει πάντοτε στη διάθεση του χρήστη:

  • πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα της εταιρείας (ιδίως την επωνυμία της εταιρείας, την έδρα της εταιρείας και τον αριθμό μητρώου με τον οποίο είναι εγγεγραμμένη η εταιρεία)
  • στοιχεία επικοινωνίας που επιτρέπουν στον χρήστη να επικοινωνεί γρήγορα και αποτελεσματικά με τον Πωλητή (e-mail, τηλέφωνο κ.λπ.)
  • πληροφορίες σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπευθύνων των ηλεκτρονικών καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών μετά την πώληση και των εγγυήσεων
  • πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος ή των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος
  • τη μέθοδο και τους όρους, ιδίως τον τόπο και τον χρόνο παράδοσης
  • πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής
  • πληροφορίες σχετικά με τη χρονική ισχύ της προσφοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα
  • πληροφορίες σχετικά με την περίοδο κατά την οποία εξακολουθεί να υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης
  • πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών και πληροφορίες σχετικά με τον υπεύθυνο επικοινωνίας του πωλητή, για τις επαφές με τους χρήστες.

3. Προσφορά προϊόντων, χρόνος παράδοσης και παραλαβή του πακέτου

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, η προσφορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλάζει και ανανεώνεται συχνά και γρήγορα.

Ο χρόνος παράδοσης για τα προϊόντα σε απόθεμα είναι 2 εργάσιμες ημέρες εντός της Σλοβενίας, εκτός εάν η GLS παραδώσει αργότερα σε συγκεκριμένη διεύθυνση παράδοσης (βλ. σημείο 11). Για τα υπόλοιπα προϊόντα ισχύει ο χρόνος παράδοσης που αναφέρεται δίπλα στο προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Κάθε προϊόν είναι διαθέσιμο σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο χρήστης μπορεί να καθορίσει μία από τις ακόλουθες μεθόδους παραλαβής των προϊόντων:

  • Πληρωμή μετά την παράδοση, οπότε η υπηρεσία παράδοσης χρεώνει τους χρήστες με αμοιβή.
4. Μέθοδοι πληρωμής

Ο Πωλητής επιτρέπει στο χρήστη να επιλέξει έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής για την αγορά προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα:

  • με μετρητά (ή κάρτα) κατά την παραλαβή, οπότε ισχύει η ηλεκτρονική τιμή (βλ. σημείο 5)
  • Πληρωμή μέσω PayPal ή κάρτας
  • πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Η πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα και η πληρωμή με δόσεις είναι δυνατή μόνο εάν τα δεδομένα στο προφίλ χρήστη του πληρωτή είναι τα ίδια με τα δεδομένα στο προφίλ χρήστη του κατόχου της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

Η συναλλαγή πληρωμής δεν ολοκληρώνεται μέχρι την αποστολή της παραγγελίας σας.

 

5. Τιμές

Η ηλεκτρονική τιμή ισχύει για όλους τους εγγεγραμμένους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Υπάρχουν πιθανές προσαυξήσεις στην ηλεκτρονική τιμή, ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής (βλέπε σημείο 4).

Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.naturesfinestfoods.uk αναφέρονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν τον φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ). Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τιμές των προϊόντων και δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής (βλέπε σημεία 3 και 10). Όλες οι τιμές ισχύουν μόνο για την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Όλες οι τιμές ισχύουν κατά τη στιγμή της παραγγελίας και δεν έχουν προκαθορισμένη ισχύ, οπότε ισχύουν μόνο μέχρι να αλλάζουν κάθε φορά. Παρ’ όλες τις προσπάθειες του Πωλητή να παρέχει τις πιο ενημερωμένες και ακριβείς πληροφορίες, ενδέχεται να συμβεί να είναι εσφαλμένες οι πληροφορίες για τις τιμές. Σε μια τέτοια περίπτωση, και αν η τιμή του προϊόντος αλλάξει κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της παραγγελίας, δηλαδή από τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας μέχρι την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο Έμπορος θα

  • ειδοποιεί τον χρήστη (αγοραστή) για τις νέες τιμές, και στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης (αγοραστής) έχει τη δυνατότητα να αλλάξει την παραγγελία του εν μέρει, να την ακυρώσει πλήρως ή να επιβεβαιώσει την παραγγελία στις νέες τιμές, χωρίς πρόσθετο κόστος, ή
  • να δώσει τη δυνατότητα στον χρήστη (αγοραστή) να υπαναχωρήσει από την αγορά και ταυτόχρονα να του προσφέρει μια λύση που θα είναι προς αμοιβαίο όφελος και ικανοποίηση.

Η προσφορά του ηλεκτρονικού καταστήματος Nature’s finest ενημερώνεται και αλλάζει συχνά και γρήγορα. Οι τιμές παρουσιάζονται ως κανονικές τιμές και τιμές προσφοράς. Στην περίπτωση των διαφημιστικών προϊόντων, είναι σαφές ποια είναι η κανονική τιμή του προϊόντος (είναι διαγραμμένη) και ποια είναι η διαφημιστική τιμή.

Η τιμή στο ηλεκτρονικό κατάστημα Nutrisslim είναι η ίδια για τα εγγεγραμμένα μέλη και τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οι τιμές ισχύουν κατά τη στιγμή της παραγγελίας και δεν έχουν προκαθορισμένη ισχύ.

6. Διαδικασία αγοράς 

6.1. Τεχνικά βήματα που οδηγούν στη σύναψη σύμβασης πώλησης

Ο χρήστης (αγοραστής) έχει στη διάθεσή του τα ακόλουθα τεχνικά βήματα κατά τη διαδικασία αγοράς:

  • να συνδεθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον κωδικό πρόσβασης του χρήστη, εάν ο χρήστης (πελάτης) έχει προηγουμένως δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη (βλ. σημείο 1)
  • αναζήτηση ενός μεμονωμένου προϊόντος στην προσφορά προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα
  • επιλέξτε προϊόν για αγορά
  • προσθήκη του επιλεγμένου προϊόντος για αγορά στο καλάθι αγορών
  • καθορισμός της ποσότητας του προϊόντος που πρόκειται να αγοραστεί
  • επανεξέταση της τιμής του επιλεγμένου προϊόντος στην επιλεγμένη ποσότητα, συμπεριλαμβανομένου του υπολογισμένου φόρου, εάν χρεώνεται
  • επιλογή της μεθόδου παράδοσης (βλέπε σημεία 3 και 10)
  • επιλογή του τρόπου πληρωμής (βλέπε σημείο 4)
  • επανεξέταση της παραγγελίας με την επιλεγμένη μέθοδο παράδοσης και τα χρεωμένα έξοδα παράδοσης, εάν υπάρχουν
  • τη γνωστοποίηση και την τοποθέτηση της παραγγελίας, με αποτέλεσμα την ολοκλήρωση της αγοράς (βλ. σημεία 6.3 και 6.4).

6.2. Εντοπισμός και διόρθωση λαθών πριν από την τοποθέτηση μιας παραγγελίας

Πριν από την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο χρήστης (αγοραστής) μέσω της γραφικής διεπαφής χρήστη έχει τη δυνατότητα, με άμεση ισχύ, εύκολα και χωρίς προβλήματα:

  • να βλέπει και να επανεξετάζει τα προϊόντα που έχει επιλέξει και προσθέσει στο καλάθι αγορών του
  • να βλέπετε και να εξετάζετε την τιμή ενός μεμονωμένου προϊόντος και τη συνολική τιμή της συνολικής επιλεγμένης ποσότητας κάθε προϊόντος
  • αλλαγή της επιλεγμένης ποσότητας του μεμονωμένου προϊόντος και υπολογισμός της νέας τιμής μετά την αλλαγή της ποσότητας
  • αφαίρεση επιλεγμένων προϊόντων, τα οποία ο χρήστης δεν επιθυμεί να αγοράσει, από το καλάθι αγορών
  • υπολογίζει τον αντίστοιχο φόρο, σύμφωνα με τον φορολογικό συντελεστή που ισχύει για το επιλεγμένο προϊόν και την τιμή του (φορολογική βάση).

Πριν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο χρήστης (αγοραστής) μέσω της γραφικής διεπαφής χρήστη έχει τη δυνατότητα, με άμεση ισχύ, εύκολα και χωρίς προβλήματα:

  • να αλλάξετε την επιλεγμένη μέθοδο παράδοσης
  • να αλλάξετε την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής
  • να επανεξετάσει και να εγκρίνει τις επιμέρους αλλαγές.

6.3. Αποδοχή παραγγελίας αγοράς

Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας, ο χρήστης (αγοραστής) λαμβάνει επιβεβαίωση από τον Πωλητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία έχει γίνει αποδεκτή. Εντός 1 ώρας από τη λήψη αυτής της επιβεβαίωσης, ο χρήστης (αγοραστής) έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία χωρίς συνέπειες. Εκτός από τη δυνατότητα ακύρωσης, ο χρήστης (αγοραστής) δεν μπορεί να αλλάξει το περιεχόμενο της παραγγελίας μετά την τοποθέτησή της. Ο χρήστης (αγοραστής) έχει πάντοτε πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και το περιεχόμενο κάθε παραγγελίας στο προφίλ του στον ιστότοπο.

6.4. Επιβεβαίωση παραγγελίας

Εάν ο χρήστης (αγοραστής) δεν ακυρώσει την παραγγελία, η παραγγελία προχωρά σε περαιτέρω επεξεργασία. Μετά την παραλαβή, ο Πωλητής εξετάζει την παραγγελία, ελέγχει τη διαθεσιμότητα των παραγγελθέντων προϊόντων και επιβεβαιώνει την παραγγελία ή την απορρίπτει αιτιολογημένα. Ο Πωλητής μπορεί επίσης να συμβληθεί με τον χρήστη (αγοραστή) τηλεφωνικά για να επαληθεύσει τα δεδομένα ή να διασφαλίσει την ακρίβεια της παράδοσης. Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο Πωλητής ενημερώνει τον χρήστη (αγοραστή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Σε αυτό το βήμα, η σύμβαση πώλησης/αγοράς για τα παραγγελθέντα προϊόντα μεταξύ του χρήστη (αγοραστή) και του Πωλητή συνάπτεται αμετάκλητα (βλ. σημείο 7).

6.5. Αποσταλείσα παραγγελία

Ο Πωλητής προετοιμάζει και αποστέλλει τα παραγγελθέντα προϊόντα εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας και ενημερώνει τον χρήστη (αγοραστή) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στο εν λόγω μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο Πωλητής ενημερώνει επίσης τον χρήστη (αγοραστή) σχετικά με την πολιτική επιστροφής προϊόντων και τον ενημερώνει για τα πρόσωπα επικοινωνίας σε περίπτωση παράπονου ή καθυστέρησης στην παράδοση.

 

7. Σύμβαση πώλησης/αγοράς

Ο Πωλητής εκδίδει γραπτό τιμολόγιο στον χρήστη που αγοράζει το προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα, με ανάλυση του κόστους και επεξήγηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από την αγορά με επιστροφή των παραγγελθέντων προϊόντων, εάν είναι απαραίτητο και δυνατό. Η σύμβαση πώλησης/αγοράς, με τη μορφή παραγγελίας αγοράς, αποθηκεύεται σε ηλεκτρονική μορφή στον διακομιστή του Πωλητή και είναι προσβάσιμη από τον χρήστη (αγοραστή) ανά πάσα στιγμή, στο προφίλ χρήστη του. Η σύμβαση πώλησης/αγοράς συνάπτεται στη σλοβενική γλώσσα.

Η σύμβαση πώλησης/αγοράς συνάπτεται τη στιγμή που ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραγγελία (βλέπε σημείο 6.2). Από τη στιγμή αυτή και μετά, όλες οι τιμές και οι λοιποί όροι αγοράς καθορίζονται και ισχύουν και για τους δύο – τον Πωλητή και τον χρήστη (αγοραστή).

 

8. Δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά, επιστροφή προϊόντων

Στην περίπτωση συμβάσεων εξ αποστάσεως, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να γνωστοποιήσει στην εταιρεία εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αγαθών ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση, χωρίς να είναι υποχρεωμένος να αναφέρει τους λόγους για την απόφασή του αυτή. Ο αγοραστής οφείλει να επιστρέψει τα αγαθά εντός 14 ημερών από την κοινοποιηθείσα πρόθεση υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

Το μόνο κόστος που βαρύνει τον αγοραστή, όσον αφορά την υπαναχώρηση από τη σύμβαση, είναι το κόστος για την παράδοση και την επακόλουθη επιστροφή των αγαθών στη διεύθυνση του παρόχου. Ο πάροχος επιστρέφει στον καταναλωτή την τιμή αγοράς των προϊόντων και όχι τα έξοδα παράδοσης.

Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, όπου χρησιμοποιήθηκε το μπόνους (π.χ. δωρεάν παράδοση), τα χρήματα αυτά θεωρούνται έκπτωση και δεν επιστρέφονται στον χρήστη.

Ενημερώστε μας για την προβλεπόμενη επιστροφή, με γραπτή ειδοποίηση, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο επικοινωνίας: [email protected]

Μπορείτε να γνωστοποιήσετε την υπαναχώρησή σας με το έντυπο επιστροφής χρημάτων ή με σαφή δήλωση, στην οποία θα δηλώνετε σαφώς ότι υπαναχωρείτε από τη σύμβαση. Ο αγοραστής θεωρείται ότι υπέβαλε εγκαίρως τη δήλωση υπαναχώρησης, εάν την αποστείλει εντός της προθεσμίας που ορίζεται για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Ο χρήστης (αγοραστής) φέρει το βάρος της απόδειξης ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης έχει ασκηθεί.

Το έντυπο επιστροφής προϊόντων μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ (κλικ).

Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από τον πάροχο www.naturesfinestfoods.uk είναι τέτοιας φύσης που μπορούν να επιστραφούν ταχυδρομικώς.

Η επιστροφή πρέπει να γίνει από την εταιρεία, αμέσως ή το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ειδοποίησης υπαναχώρησης. Ο πωλητής επιστρέφει τις εισπραχθείσες πληρωμές στον αγοραστή, με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο αγοραστής, εκτός εάν ο αγοραστής έχει ζητήσει ρητά τη χρήση άλλου μέσου πληρωμής και εάν ο αγοραστής δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος ως αποτέλεσμα.

Τα παραληφθέντα εμπορεύματα πρέπει να επιστραφούν από τον αγοραστή άθικτα και σε αμετάβλητη ποσότητα, εκτός εάν τα εμπορεύματα έχουν καταστραφεί, καταστραφεί, χαθεί ή η ποσότητά τους έχει μειωθεί χωρίς ευθύνη του αγοραστή.

Ο αγοραστής δεν πρέπει να χρησιμοποιεί ανεμπόδιστα τα αγαθά μέχρι την υπαναχώρηση από τη σύμβαση, αλλά μόνο λόγω της φύσης του ηλεκτρονικού καταστήματος (σύμβαση εξ αποστάσεως), έχει τη δυνατότητα να επανεξετάσει την αγορά.

Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά από τα μέρη, ο καταναλωτής δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση όταν:

– η προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας και υγιεινής, αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση

– αγαθά, η τιμή των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις των αγορών στις οποίες η εταιρεία δεν έχει καμία επιρροή και οι οποίες μπορεί να συμβούν εντός της περιόδου απόσυρσης.

 

9. Πραγματικά ή κρυφά ελαττώματα

Ο πωλητής οφείλει να παραδώσει τα αγαθά στον αγοραστή σύμφωνα με τη σύμβαση και είναι υπεύθυνος για τυχόν πραγματικά ελαττώματα.

Ο αγοραστής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή και να παράσχει λεπτομερή περιγραφή του υλικού ελαττώματος στη διεύθυνση [email protected]

Λόγω ελαττώματος του προϊόντος, ο αγοραστής μπορεί να καταγγείλει το ελάττωμα στον Πωλητή εντός 2 μηνών από την ανακάλυψη του πραγματικού ελαττώματος ή εντός 2 ετών από την παραλαβή των αγαθών από τον αγοραστή.

Ο Πωλητής πρέπει να διασφαλίσει ότι όλα τα προϊόντα που έχουν υποβληθεί σε παράπονα έχουν αντικατασταθεί ή ότι η τιμή αγοράς επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό του χρήστη. Κατά την άσκηση των δικαιωμάτων που απορρέουν από τον παρόντα τίτλο, ο αγοραστής πρέπει να περιγράψει λεπτομερώς το ελάττωμα στον Πωλητή και να επιτρέψει στον Πωλητή να επιθεωρήσει το προϊόν. Εάν το ελάττωμα είναι δικαιολογημένο, ο Πωλητής πρέπει να ικανοποιήσει την αξίωση του καταναλωτή το συντομότερο δυνατό, αλλά το αργότερο εντός 8 ημερών. Ωστόσο, εάν υπάρχει διαφωνία σχετικά με το ελάττωμα, ο Πωλητής πρέπει να δώσει στον αγοραστή γραπτή απάντηση εντός 8 ημερών.

Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει την καταγγελία σε περίπτωση:

  • τα επιστρεφόμενα αγαθά έχουν υποστεί ζημιά από τον αγοραστή
  • τα επιστρεφόμενα αγαθά δεν έχουν σφραγίδα ασφαλείας ή δεν είναι στην αρχική τους συσκευασία
  • εάν ο Πωλητής διαπιστώσει ότι το προϊόν έχει υποστεί ζημιά ή είναι άχρηστο ως αποτέλεσμα παράνομης συμπεριφοράς του αγοραστή.

Ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει, κατ’ επιλογή του: αποκατάσταση οποιουδήποτε ελαττώματος των αγαθών, επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος ανάλογα με την έκταση του ελαττώματος, αντικατάσταση των αγαθών ή πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Το ελάττωμα είναι πραγματικό εάν:

  • εάν το προϊόν δεν έχει τις ιδιότητες που απαιτούνται για τη συνήθη χρήση του
  • εάν το προϊόν δεν έχει τις ιδιότητες που απαιτούνται για την ειδική χρήση για την οποία το αγοράζει ο αγοραστής και οι οποίες ήταν γνωστές ή θα έπρεπε να είναι γνωστές στον Πωλητή.
  • εάν το προϊόν δεν έχει τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που είχαν ρητά ή σιωπηρά συμφωνηθεί ή προδιαγραφεί
  • εάν ο Πωλητής έχει παραδώσει ένα προϊόν που δεν ταιριάζει με το πρότυπο ή το μοντέλο, εκτός εάν το πρότυπο ή το μοντέλο παρουσιάστηκε μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς.
10. Εγγύηση

Τα προϊόντα έχουν εγγύηση μόνο εφόσον αναφέρεται στο τιμολόγιο ή στο πιστοποιητικό εγγύησης. Η εγγύηση ισχύει με τις οδηγίες και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στο πιστοποιητικό εγγύησης και με την υποβολή του τιμολογίου.

Η περίοδος εγγύησης αναφέρεται στο πιστοποιητικό εγγύησης ή στο τιμολόγιο. Οι πληροφορίες για την εγγύηση παρέχονται επίσης κατά την παρουσίαση του προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν δεν υπάρχουν πληροφορίες εγγύησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε το προϊόν δεν έχει εγγύηση.

Ο χρήστης (αγοραστής) μπορεί να προβάλει μια αξίωση χρησιμοποιώντας την εγγύηση στον Πωλητή ή απευθείας στον κατασκευαστή του προϊόντος ή στην εξουσιοδοτημένη υπηρεσία του. Η εγγύηση μπορεί να διεκδικηθεί από τον καταναλωτή με πιστοποιητικό εγγύησης και τιμολόγιο.

Ο κατασκευαστής ή το εξουσιοδοτημένο σέρβις, υποχρεούται να εκτελέσει την εγγυημένη επισκευή εντός 45 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος για επισκευή, διαφορετικά να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο, ισοδύναμο προϊόν σε άριστη κατάσταση.

11. Παράδοση

Ο Πωλητής θα παραδώσει τα προϊόντα της παραγγελίας στον χρήστη (αγοραστή) εντός του συμφωνημένου χρόνου. Ο συμβατικός εταίρος του Πωλητή για την παράδοση των αποστολών είναι η GLS. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει άλλη υπηρεσία παράδοσης, εάν η παραγγελία θα ολοκληρωθεί αποτελεσματικότερα.

 

12. Ασφάλεια 

Ο Πωλητής και ο Διαχειριστής χρησιμοποιούν κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέσα για την προστασία της μεταφοράς και της αποθήκευσης των προσωπικών δεδομένων και των πληρωμών. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιείται πιστοποιητικό SSL 128 Bit που έχει εκδοθεί από εξουσιοδοτημένο οργανισμό.

Οι ασφαλείς εξουσιοδοτήσεις και οι συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες διεκπεραιώνονται από την Cardinity. Οι εξουσιοδοτήσεις πιστωτικών καρτών πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο με άμεση επαλήθευση των δεδομένων στις τράπεζες. Οι πληροφορίες της κάρτας δεν αποθηκεύονται στον διακομιστή του πωλητή.

Ο ίδιος ο χρήστης είναι επίσης υπεύθυνος για την ασφάλεια, διασφαλίζοντας την ασφάλεια του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του, καθώς και το κατάλληλο λογισμικό και την προστασία από ιούς στον υπολογιστή του.

 

13. Δικαίωμα στην πληροφόρηση

Έχετε το δικαίωμα να λάβετε μη χρεώσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά σας δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, καθώς και το δικαίωμα να διαγράψετε τα δεδομένα αυτά. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη διαγραφή, την επεξεργασία ή τη χρήση των δεδομένων σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο: [email protected] ή στείλτε μας αίτημα μέσω ταχυδρομείου.

Ειδοποιήσεις κατάστασης παραγγελίας: όταν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί και τα προϊόντα δεν έχουν παραληφθεί για 3 έως 5 ημέρες. Εάν τα αντικείμενα δεν έχουν παραληφθεί για περισσότερες από 5 ημέρες, διατηρούμε το δικαίωμα να καλέσουμε τον αριθμό τηλεφώνου που σας δώσαμε ως υπενθύμιση για να παραλάβετε τα αντικείμενα.

Ειδοποιήσεις: Το όνομά σας, ο αριθμός τηλεφώνου σας και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, με την άδειά σας, χρησιμοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς μέχρι να διαγραφείτε από τις ειδοποιήσεις. Μπορείτε να εγγραφείτε για τη λήψη ειδοποιήσεων, μόνο όταν είναι επιλεγμένο το συγκεκριμένο πεδίο, το οποίο σας επιτρέπει να εγγραφείτε.

Σε περίπτωση χρήσης της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Facebook ή χρήσης της φόρμας στην πρώτη σελίδα του www.naturesfinestfoods.uk, μέσω της οποίας λαμβάνετε εκπτωτικά κουπόνια για την παραγγελία σας, θα αποθηκεύσουμε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με σκοπό την ενημέρωσή σας για τα ειδικά οφέλη και τις προσφορές του ηλεκτρονικού καταστήματος www.naturesfinestfoods.uk. Μπορείτε να διαγραφείτε από τη βάση δεδομένων ειδοποιήσεων, ανά πάσα στιγμή, αποστέλλοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: [email protected] ή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο “Διαγραφή” στο κάτω μέρος των διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μπορείτε να διαγραφείτε από τα περιστασιακά διαφημιστικά SMS ανά πάσα στιγμή. Στείλτε ένα SMS με το κείμενο NUTRISSLIM STOP στο 031480333 και θα αφαιρέσουμε τον αριθμό τηλεφώνου σας από τη βάση δεδομένων των παραληπτών SMS.

Τα διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και SMS θα περιέχουν τα ακόλουθα στοιχεία:

  • θα επισημαίνονται σαφώς και αδιαμφισβήτητα ως διαφημιστικά μηνύματα
  • ο αποστολέας θα είναι σαφώς εμφανής
  • όλες οι εκστρατείες, οι προωθητικές ενέργειες και άλλες τεχνικές μάρκετινγκ θα καθοριστούν με σαφήνεια, καθώς και οι όροι συμμετοχής σε αυτές
  • η μέθοδος διαγραφής θα παρουσιάζεται με σαφήνεια
  • η επιθυμία του χρήστη να μην λαμβάνει διαφημιστικά μηνύματα θα γίνεται ρητά σεβαστή από τον πάροχο.

14. Προστασία των παιδιών

Ο Πωλητής στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν δέχεται παραγγελίες από άτομα που είναι ύποπτα ή γνωστά ότι είναι παιδιά, χωρίς τη ρητή άδεια των γονέων ή των κηδεμόνων. Ο φορέας εκμετάλλευσης ή ο Πωλητής στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν προσφέρουν δωρεάν πρόσβαση σε προϊόντα ή υπηρεσίες που είναι επιβλαβείς για τα παιδιά.

Χωρίς τη ρητή άδεια των γονέων ή των κηδεμόνων, ο φορέας εκμετάλλευσης και ο Πωλητής δεν θα δέχονται προσωπικά δεδομένα που αφορούν παιδιά, ούτε θα αποκαλύπτουν προσωπικά δεδομένα που λαμβάνουν από παιδιά σε τρίτους, εξαιρουμένων των γονέων ή των κηδεμόνων.

Κάθε επικοινωνία που απευθύνεται σε παιδιά θα είναι κατάλληλη για την ηλικία τους και δεν θα εκμεταλλεύεται την εμπιστοσύνη, την έλλειψη εμπειρίας ή το αίσθημα αφοσίωσης των παιδιών.

15. Πολιτική απορρήτου 

Μέρος αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι επίσης η Πολιτική Απορρήτου, η οποία είναι διαθέσιμη ΕΔΩ (κλικ).

 

16. Γνώμες και κριτικές χρηστών

Οι γνώμες, τα σχόλια και οι αξιολογήσεις των προϊόντων που παρέχουν οι χρήστες ή οι επισκέπτες αποτελούν μέρος της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού καταστήματος και προορίζονται για την κοινότητα όλων των χρηστών.

Ο Πωλητής και ο φορέας εκμετάλλευσης δεν είναι υπεύθυνοι για το περιεχόμενο των απόψεων, των σχολίων και των αξιολογήσεων των προϊόντων που παρέχονται από τους χρήστες ή τους επισκέπτες. Ο φορέας εκμετάλλευσης ελέγχει τις γνώμες, τα σχόλια και τις αξιολογήσεις πριν από την τελική δημοσίευση και δεν δημοσιεύει εκείνες που περιέχουν προφανείς αναλήθειες, είναι παραπλανητικές, προσβλητικές, άσεμνες ή, κατά τη γνώμη του φορέα εκμετάλλευσης, δεν ωφελούν άλλους χρήστες ή επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πωλητής και ο φορέας εκμετάλλευσης δεν ευθύνονται για τις πληροφορίες που περιέχονται στις γνώμες, τα σχόλια και τις αξιολογήσεις και αποποιούνται κάθε ευθύνη που απορρέει από αυτές τις πληροφορίες.

Με την υποβολή γνώμης, σχολίου ή βαθμολογίας, ο χρήστης ή επισκέπτης συμφωνεί ρητά με τους όρους χρήσης και επιτρέπει στον φορέα εκμετάλλευσης να δημοσιεύσει το κείμενο, ολόκληρο ή μέρος του, σε όλα τα ηλεκτρονικά και άλλα μέσα. Ο φορέας εκμετάλλευσης έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το περιεχόμενο της γνώμης, του σχολίου ή της βαθμολογίας, για απεριόριστο χρονικό διάστημα και για οποιονδήποτε σκοπό, που είναι προς το επιχειρηματικό συμφέρον του φορέα εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων και άλλων επικοινωνιών μάρκετινγκ. Ο συντάκτης των απόψεων, σχολίων ή αξιολογήσεων βεβαιώνει και δηλώνει ότι είναι ο κάτοχος των ηθικών δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας για τις γραπτές απόψεις, σχόλια ή αξιολογήσεις και ότι μεταβιβάζει τα δικαιώματα αυτά, για απεριόριστο χρονικό διάστημα, μη αποκλειστικά και δωρεάν, στον φορέα εκμετάλλευσης.

 

17. Ευθύνη

Ο φορέας εκμετάλλευσης καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ενημερωμένες και σωστές, ωστόσο, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, ο χρόνος παράδοσης ή η τιμή μπορεί να αλλάζουν τόσο γρήγορα, ώστε ο Πωλητής μερικές φορές αδυνατεί να διορθώσει εγκαίρως τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Στην περίπτωση αυτή, ο φορέας εκμετάλλευσης ή ο Πωλητής θα ενημερώσει τον χρήστη (αγοραστή) για τις αλλαγές και θα επιτρέψει στον χρήστη (αγοραστή) να υπαναχωρήσει από την παραγγελία ή να αλλάξει την παραγγελία (βλ. σημείο 5).

Από τη στιγμή που τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδίδονται στις ταχυδρομικές υπηρεσίες, ο Πωλητής δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε φυσική ζημία, καταστροφή ή απώλεια της αποστολής, ούτε για την έλλειψη περιεχομένου στην αποστολή ή για το άνοιγμα της αποστολής. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρήστης (αγοραστής) πρέπει να κινήσει διαδικασία καταγγελίας στην υπηρεσία παράδοσης GLS. Σε περίπτωση κατεστραμμένης αποστολής, ο χρήστης (αγοραστής) πρέπει να φέρει την αποστολή στο πλησιέστερο σημείο GLS, στην ίδια κατάσταση στην οποία την παρέλαβε, χωρίς να προσθέσει ή να αφαιρέσει τίποτα, και να συμπληρώσει μια αναφορά καταγγελίας. Ο πωλητής, μαζί με την υπηρεσία παράδοσης GLS, θα φροντίσει να επιλυθεί η καταγγελία το συντομότερο δυνατό.

 

18. Καταγγελίες, διαφορές και εφαρμογή του δικαίου

Ο Πωλητής συμμορφώνεται με την ισχύουσα νομοθεσία στον τομέα της προστασίας των καταναλωτών. Ο Πωλητής έχει καθιερώσει ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης παραπόνων και διαθέτει ένα καθορισμένο πρόσωπο επικοινωνίας με το οποίο ο χρήστης (αγοραστής) μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε περίπτωση προβλήματος. Σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης (αγοραστής) μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας υποβάλλοντας ένα παράπονο στη διεύθυνση: [email protected]. Η διαδικασία είναι εμπιστευτική.

Ο Πωλητής θα επιβεβαιώσει εντός πέντε εργάσιμων ημερών ότι έλαβε την καταγγελία, θα ενημερώσει τον χρήστη (αγοραστή) για το χρονικό διάστημα που ο Πωλητής θα επεξεργαστεί την καταγγελία και θα ενημερώνει τον χρήστη (αγοραστή) για την πρόοδο της διαδικασίας. Ο Πωλητής θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη φιλική επίλυση κάθε διαφοράς. Εάν δεν επιτευχθεί φιλικός διακανονισμός, όλες οι διαφορές μεταξύ του Πωλητή και του χρήστη (αγοραστή) υπάγονται στη δικαιοδοσία του περιφερειακού δικαστηρίου της Λιουμπλιάνας. Ο Πωλητής και ο χρήστης (αγοραστής), ως συμμετέχοντες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναγνωρίζουν αμοιβαία την εγκυρότητα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων στο δικαστήριο. Ο Πωλητής θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, στο μέτρο των δυνατοτήτων του, για τη φιλική επίλυση τυχόν διαφορών.

Στις 14 Νοεμβρίου 2015 τέθηκε σε ισχύ ο νόμος περί εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας της Σλοβενίας [Uradni list RS], αριθ. 81/2015- στο εξής ZIsRPS). Ο ZIsRPS ρυθμίζει την εξωδικαστική επίλυση εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών μέσω της διαμεσολάβησης του παρόχου εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (εφεξής: πάροχος OSCD).

Σύμφωνα με τους νομικούς κανόνες, ο Πωλητής δεν αναγνωρίζει κανέναν πάροχο εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών ως αρμόδιο για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών που θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τον καταναλωτή σύμφωνα με τον νόμο περί εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.

 

Η Nutrisslim d.o.o. δεν αναγνωρίζει κανέναν πάροχο εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών ως αρμόδιο για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών που θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τον καταναλωτή σύμφωνα με τον νόμο περί εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.

Ο Πωλητής, ο οποίος ως πάροχος επιτρέπει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο έδαφος της Δημοκρατίας της Σλοβενίας, δημοσιεύει στον ιστότοπό του ηλεκτρονικό σύνδεσμο προς την πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις και όλες οι διαφορές μεταξύ του Πωλητή και του χρήστη υπόκεινται και εφαρμόζονται στο ουσιαστικό και δικονομικό δίκαιο της Σλοβενίας και δεν εφαρμόζονται οι κανόνες του ιδιωτικού διεθνούς δικαίου, οι οποίοι θα καταργούσαν την εφαρμογή οποιουδήποτε άλλου δικαίου.

Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, καθώς και για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που δεν ρυθμίζονται από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, ισχύουν οι διατάξεις του νόμου περί ενοχικού δικαίου, του νόμου περί ηλεκτρονικού εμπορίου, του νόμου περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και του νόμου περί προστασίας του καταναλωτή.

19. Αποποίηση ευθύνης

Οι πληροφορίες για τα προϊόντα και άλλες συμβουλές σε αυτόν τον ιστότοπο δεν υποκαθιστούν την κατάλληλη ιατρική φροντίδα σε περίπτωση προβλημάτων υγείας και δεν είναι ιατρικά αναγνωρισμένες για την πρόληψη ασθενειών. Τα προϊόντα και οι ισχυρισμοί των μεμονωμένων προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας δεν έχουν αξιολογηθεί από κυβερνητικά ιδρύματα και δεν προορίζονται για τη διάγνωση, τη θεραπεία ή την πρόληψη ασθενειών. Οι πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο προορίζονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν υποκαθιστούν τη συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας. Εάν λαμβάνετε φάρμακα ή συμπληρώματα διατροφής και υποψιάζεστε οποιαδήποτε προβλήματα υγείας, συμβουλευτείτε το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας πριν χρησιμοποιήσετε τα προϊόντα μας. Μιλήστε με το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας για τη χρήση, τους κινδύνους και τις παρενέργειες. Οι έγκυες γυναίκες και οι θηλάζουσες μητέρες δεν συνιστάται να χρησιμοποιούν το προϊόν, καθώς και τα παιδιά και τα άτομα με οποιαδήποτε προβλήματα υγείας. Συζητήστε με το γιατρό ή το φαρμακοποιό σας πριν από τη χρήση.

20. Ζητήστε το τιμολόγιό σας

 

Ο Πωλητής πρέπει να εκδώσει τιμολόγιο για την παραγγελία ή τις υπηρεσίες και να το παραδώσει στον αγοραστή. Ο αγοραστής πρέπει να παραλάβει το τιμολόγιο και να το φυλάξει μετά την αποχώρησή του από τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης.

21. Αλλαγές των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων

Σε περίπτωση αλλαγών στους κανονισμούς σχετικά με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, την προστασία των δεδομένων και άλλους τομείς, που σχετίζονται με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος του Πωλητή, καθώς και σε περίπτωση αλλαγών στη δική του επιχειρηματική πολιτική, ο Πωλητής αλλάζει ή/και επικαιροποιεί τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, για τους οποίους θα ενημερώνει πάντα τους χρήστες με τον κατάλληλο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της κοινοποίησης μέσω της ιστοσελίδας www.naturesfinestfoods.uk. Τυχόν αλλαγές ή/και επικαιροποιήσεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων τίθενται σε ισχύ και εφαρμόζονται οκτώ ημέρες από τη δημοσίευσή τους. Εάν οι αλλαγές ή/και ενημερώσεις είναι απαραίτητες για τη συμμόρφωση με κανονισμούς, οι εν λόγω αλλαγές ή/και ενημερώσεις ενδέχεται να τεθούν σε ισχύ και να εφαρμοστούν μετά από μικρότερο χρονικό διάστημα.

Ο χρήστης που δεν συμφωνεί με τις αλλαγές ή/και επικαιροποιήσεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων πρέπει να ακυρώσει την εγγραφή του εντός οκτώ ημερών από τη δημοσίευση των αλλαγών ή/και επικαιροποιήσεων των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, διαφορετικά, μετά την παρέλευση αυτής της περιόδου, θεωρείται ότι ο χρήστης αποδέχεται τις αλλαγές ή/και επικαιροποιήσεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων και αντίθετες αποδείξεις δεν γίνονται δεκτές.

Η ακύρωση της εγγραφής γίνεται από τον χρήστη με γραπτή δήλωση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected].

Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις έγιναν αποδεκτοί από τον διευθυντή του φορέα εκμετάλλευσης και τον πωλητή στη Λιουμπλιάνα στις 27 Αυγούστου 2010.

Σας ευχόμαστε πολλές ευχάριστες και προσιτές αγορές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα!

 

Delivery
Μόνο 50€ για ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Προϊόντα στο καλάθι

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.

Ειδική προσφορά, μόνο εδώ!

Προσθέστε στην παραγγελία και αποθηκεύστε!

-25%
Βιταμίνες για τα μαλλιά

26,91  20,17 
-10%
Καθαρισμός του ήπατος

24,91  22,41 
-25%
Φροντίδα του δέρματος με κολλαγόνο

24,91  18,68